headerafbeelding 2 hervormdegemeenteveen

Kinderen

2home achtergrond grijs hervormdegemeenteveen

Vakantie Bijbel Dag

Elk jaar wordt er in de herfstvakantie een Vakantie Bijbel dag georganiseerd
voor kinderen van groep 0 t/m 8.

We gaan met elkaar zingen, bidden en luisteren naar een bijbelverhaal.Elk jaar is er een nieuw thema. Daarna gaan we in verschillende leeftijdgroepen iets knutselen, een spel spelen, een speurtocht houden, etc. Ieder jaar proberen we iets nieuws te verzinnen.

VBW dag D.v. zaterdag 10 juni 2023

Jij telt mee!

He jongens en meisjes,

1, 2, 3, 4, .... tel maar mee! Doe je dat?
Kom je ook meetellen op D.v. zaterdag 10 juni op de Vakantie Bijbel dag? Alle kinderen zijn welkom vanaf 4 jaar t/m 12 jaar. Je hoort er echt bij! Jij telt echt mee!
We beginnen 's morgens om 10.30 uur in de kerk. Dan zingen, bidden en luisteren we naar een Bijbelverhaal.
Ons thema is: Tel maar mee!

Het programma van de dag:
- 10.20 uur. Kerk gaat open (Grotestraat 19).
- 10.30 uur. We beginnen samen in de kerk
- 11.15 uur. We gaan in groepen uit elkaar.

Wat gaan we doen?
De kinderen van de onderbouw, groep 0 t/m 4:
- een speurtocht
- knutselen
- gymmen (gymschoenen meenemen in een tas, voorzien van naam)

Kinderen van groep 5 t/m 8:
- een fort bouwen (hamer en zaag meenemen)
- lasergamen
- speurtocht
- spel of ...?

Om 16.00 uur sluiten we de dag samen (met alle ouders/opa's en oma's/broers en zussen) af in de kerk. We zingen enkele liederen en sluiten af met gebed. De kinderen krijgen nog iets en kunnen daarna naar huis.

Extra informatie:
-
Graag uw kind(eren) opgeven via google formulieren,  de link is te vinden op facebook: VBWVeen en de site: HervormdVeen - activiteiten - kinderen - vbw
- Voor eten en drinken wordt de hele dag gezorgd. Mag uw kind iets niet eten/drinken, geef dit dan aan op het aanmeldformulier.
- We zijn de hele dag aanwezig in of om het Hervormd Centrum (Grotestraat 25), de gymzaal en een rondje door Veen.
- U kunt ons die dag bereiken op de volgende telefoonnummers: 0416 691236 of 06 23665150.
- Komt uw kind met de fiets? Dan de fiets plaatsen naast de kerk, achter het hek.
- Bij binnenkomst in de kerk krijgt uw kind een sticker met daarop de naam.

Opgeven kan bij Korien Brouwer en graag via deze link:https://forms.gle/K1uqfpMdShtNB92u9

Per mail: korienbrouwer@gmail.com of 06 23665150
We hebben ook nog heel veel hulp nodig. Wilt u/jij helpen met knutselen, timmeren, speurtocht, etc?Doe een appje of belletje, 06 23665150. Alvast bedankt!

Stuurgroep Vakantie Bijbel Week 12-

• Bianca Babali - 0416 - 693763